Η Serinth στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, επιθυμεί να προσλάβει 1 άτομο για τη θέση Customer Support.
Η θέση αφορά την επικοινωνία με επαγγελματίες υγείας, με σκοπό τις απομακρυσμένες εγκαταστάσεις, εκπαιδεύσεις, αναβαθμίσεις καθώς και την διαρκή υποστήριξη ειδικού λογισμικού.
Αρμοδιότητες
Νέες εγκαταστάσεις/αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις λογισμικού
Καταγραφή ζητημάτων πελατών και διευθέτηση των προβλημάτων μέχρι την επίλυσή τους σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης
Απαραίτητα Προσόντα
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ θετικής ή τεχνολογικής κατεύθυνσης.
Πολύ καλή πρακτική εμπειρία με περιβάλλοντα Windows
Καλή κατανόηση των συστημάτων υπολογιστών, κινητών συσκευών και άλλων τεχνολογικών προϊόντων
Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για άνδρες υποψηφίους.
Επιθυμητά Προσόντα
Ικανότητα διάγνωσης και επίλυσης βασικών τεχνικών ζητημάτων λογισμικού και λειτουργικού συστήματος
Ικανότητα σχεδιασμού και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
Εφόσον σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη αγγελία, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την Αίτηση Αποστολής Βιογραφικού Σημειώματος, επισυνάπτοντας το βιογραφικό σας σημείωμα.