Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Γραφείο Διασύνδεσης

CUSTOMER SUPPORT

Η Serinth στα πλαίσια ανάπτυξης των δραστηριοτήτων και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας, επιθυμεί να προσλάβει 1 άτομο για τη θέση Customer Support.

 

Η θέση αφορά την επικοινωνία με επαγγελματίες υγείας, με σκοπό τις απομακρυσμένες εγκαταστάσεις, εκπαιδεύσεις, αναβαθμίσεις καθώς και την διαρκή υποστήριξη ειδικού λογισμικού.

 

Αρμοδιότητες

  • Νέες εγκαταστάσεις/αναβαθμίσεις και εκπαιδεύσεις λογισμικού

  • Καταγραφή ζητημάτων πελατών και διευθέτηση των προβλημάτων μέχρι την επίλυσή τους σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ θετικής ή τεχνολογικής κατεύθυνσης.

  • Πολύ καλή πρακτική εμπειρία με περιβάλλοντα Windows

  • Καλή κατανόηση των συστημάτων υπολογιστών, κινητών συσκευών και άλλων τεχνολογικών προϊόντων

  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης προβλημάτων

  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.

  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για άνδρες υποψηφίους.

 

Επιθυμητά Προσόντα

  • Ικανότητα διάγνωσης και επίλυσης βασικών τεχνικών ζητημάτων λογισμικού και λειτουργικού συστήματος

  • Ικανότητα σχεδιασμού και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων

Εφόσον σας ενδιαφέρει η συγκεκριμένη αγγελία, παρακαλούμε να συμπληρώσετε την Αίτηση Αποστολής Βιογραφικού Σημειώματος, επισυνάπτοντας το βιογραφικό σας σημείωμα.